Film

Hrvatski grad kao inspiracija za ime modnog titana

Antonija Andabak 09. kolovoza 2017.

Dokumentarac naziva Zara: "The Story Of The World’s Richest Man" otkriva sočne informacije koje nikad ne biste saznali o popularnom brendu

Brzo uključite Netflix jer smo ponašli novu poslasticu za ljubitelje mode! Radi se o novom dokumentarcu na temu svima nam poznatog modnog titana- Zare.

Novi film kojeg je lansirala videoprodukcijska tvrtka Prime Entertainment Group, pratila je život iza kulisa osnivača Zare, biznismena Amancia Ortege. Također, tvrtka je dobila ekskluzivno pravo zaviriti u najsitnije detalje rada jedne od najuspješnijh tvrtki današnjice, s postavljenim kamerama u svakom kutku, dajući nam pravi uvid u način vođenja tvrtke skromnog osnivača, što može biti inspirativno i dati nove smjernice za sve koji se nalaze na pozicijama osnvača i lidera tvrtke. Dokumentarac dobiva još više na svojoj težini upravo zbog činjenice da se Amancio Ortega vrlo rijetko pojavljuje u medijima.

Fascinantan dokumentarac naziva Zara: “The Story Of The World’s Richest Man”otkriva sočne informacije koje zasigurno nikad ne biste saznali o popularnom brendu…

Primjerice, u medijima je slabo poznato da je Ortega pozajmio €30 za početak svoj biznisa, što je inicijalno bila prodaja prošivenih ogrtača. Možda se pitate što ga je inspiriralo za ime “Zara”. Okrit ćemo vam i to. Brend Zara dobio je ime po gradu u koje su Amancio i njegova gospođa otputovali na medeni mjesec – naš divan Zadar!
Pravi razlog zašto biste trebali pogledati dokumentarac je proces onoga što je Ortega praktički uveo u modni svijet, a to je pojam “brza moda”. Potrebno je otprilike 40 tjedana od početka izrade proizvoda do kraja, odnosno da proizvod stigne krajnjem kupcu. Zara je taj proces svela na minimum minimuma – samo dva do četiri tjedna!

Dok se mi pripremamo pogledati dokumentarac, u međuvremenu ćemo izdvojiti nekoliko IT komada odjeće pred jesenske kolekcije ovog jedinstvenog brenda u čije police rado zavirujemo.