Promo

Otkačene traper kombinacije za velike i male

PR 11. siječnja 2018.

Lidl i Heidi Klum će 5. ožujka lansirati treću kolekciju „Esmara by Heidi Klum”

Riječ je o bogatoj kolekciji trapera, po cijenama već tipičnima za Lidl. Više od 20 energičnih i blistavih komada osvojit će vas modernim krojevima i lijepim bojama koje je lako kombinirati. Kolekcija po prvi puta obuhvaća i odjeću za djecu i mlade.

Nakon velikog uspjeha prve dvije kolekcije supermodela Heidi Klum i Lidla, uskoro stiže i treća kolekcija imena #LETSDENIM, a tema joj je omiljeni klasik – traper. Kolekcija sa sobom nosi i jednu novost – liniju odjevnih predmeta za mlade djevojke i djevojčice. Modno nadahnuće stiže iz Los Angelesa, kojeg je Heidi odabrala za svoj drugi dom.

Žensku liniju koja se sastoji od 21 dijela i liniju za djevojčice koja se sastoji od 8 dijelova, možete kupiti od ponedjeljka, 5. ožujka, u razdoblju od tjedan dana u svim Lidlovim trgovinama, po odličnim cijenama.

„Oduvijek sam bila veliki obožavatelj trapera. Možete ga odlično kombinirati u mnogim prigodama: ponekad posve ležerno, a ponekad i u nekoj elegantnijoj kombinaciji, odraz je te svestranosti i odlično se uklapa u sve stilove”, ističe Heidi Klum.

Kada su u pitanju modne kombinacije, traper omogućava baš sve. Bez obzira na to radi li se o pripijenim trapericama i ležernoj traper košulji ili o trendi jogging varijanti s traper jaknom u dvobojnoj izvedbi, s ovim ključnim komadima traper dokazuje svoju raznolikost. Fino pleteni puloveri s natpisima, prugaste majice i šarene prugaste čarape kolekciji daju veselu i živopisnu notu.

Kolekcija za djevojke i djevojčice dopunjena je i otkačenim tregericama, maštovitim majicama s kapuljačom i kabanicama u nježnim bojama. Maštovita, urbana i dinamična, potpuno u stilu L.A.-a, ova kolekcija jednostavno prenosi životnu vedrinu po kojoj je Heidi poznata.

„Nakon dvije uspješne kolekcije, svoje kupce u sljedeću modnu avanturu vodimo pokazujući im raznolikost koju sa sobom nosi svima omiljeni traper. Esmara by Heidi Klum po prvi će puta uključiti i komade za djevojčice.

U ponedjeljak, 5. ožujka, u okviru modnog tjedna u Lidlu, „Lidl Fashion Week“, počinje prodaja #LETSDENIM kolekcije u svim Lidlovim trgovinama. Pored ženske odjeće (u veličinama 32 do 46) i cipela (u veličinama 37 do 41), ovaj asortiman po prvi put obuhvaća i kolekciju za djecu i mlade (u veličinama 122/128 do 158/164).