Promo

H&M predstavio svoju S/S 2018. kolekciju

PR 01. ožujka 2018.

Izraženi minimalizam H&M studio S/S 2018. kolekcije na pariškom tjednu mode

28. veljače H&M Studio predstavio je svoju S/S 2018. kolekciju u formatu „See Now, Buy Now” tijekom Paris Fashion Week-a. Kolekcija je nadahnuta urbanom gracioznosti i tipičnim japanskim minimalizmom. Za potrebe tog događanja prostori Musée des Arts Décoratifs pretvoreni su u suvremenu viziju tradicionalnog japanskog interijera, s ikonskim tatami podlogama i prelijepim ikebana aranžmanima.

 

Među uzvanicima su bili i Naomie Harris, Alexa Chung i Joan Smalls, koji su imali priliku uživati u ekskluzivnoj japanskoj večeri nakon koje se revija počela odvijati u pravome labirintu koji su tvorili prolazi među stolovima.

H&M Studio kolekcijom prevladavaju jasne siluete, opušteno ozračje i upečatljivi apstraktni uzorci za koje je kao nadahnuće poslužio tradicionalni japanski sustav pisanja. Uravnoteženost između minimalističkog dizajna, izraženih boja i pokreta postignuta je pomoću lepršavih tkanina, zanimljivih pletiva i krojeva karakterističnih za radnu odjeću.

Modnu reviju je nosila raznolika i zanimljiva postava supermodela i novih lica, uključujući i Adwoa Aboah, Amber Valletta, Grace Elisabeth i Edie Campbell. Neposredno nakon revije, plesna skupina Strawhatz zapalila je pozornicu svojom kinetičkom izvedbom za 200 prisutnih uzvanika.

„Bilo je jako uzbudljivo vidjeti naše fantastične kombinacije uzoraka i boja, pravilnih i čistih linija nadahnutih tradicionalnim japanskim dizajnom. Zajedno s izvorno uređenim ambijentom, posebnom dekoracijom stolova, zanimljivim dodatnim ukrasima i drugim detaljima, osjećala se snažna prisutnost gracioznosti i ljepote, stoga jedva čekamo vidjeti kako će naši kupci širom svijeta stilizirati svoje omiljene artikle,” ističe Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica dizajna.

H&M Studio je ključna sezonska kolekcija H&M-a, na kojoj radi zaseban tim dizajnera. Ženska i muška kolekcija odjeće, predstavljene na modnoj pisti, puštene su u online prodaju izravno nakon održavanja revije i bit će dostupne u trgovinama širom svijeta od danas, 1. ožujka ove godine.