Stvarne osobe umjesto izmišljenih princeza u novoj Disney kampanji!

Viktoria Mikulić 16. kolovoza 2017.

Nova Disneyeva kampanja potpuno redefinira značenje 'princeze'!

Disney princeze su vrlo često prvi uzori malenih djevojčica. Bez obzira znaju li to one ili ne, omiljena princeza svake djevojke podučava je nekim važnim poukama – Aurora joj govori da treba biti ljubazna, Ariel joj pokazuje da izgled nije bitan, Pocahontas kaže da mora ostati vjerna sebi.

Sada je Disney još malo pomaknuo granice te umjesto izmišljenih modela krenuo s novom fotografskom kampanjom pod nazivom #DreamBigPrincess.

Za tu kampanju, Disney je angažirao 19 fotografkinja u 15 zemalja kako bi stvorio portrete inspirirajući tako žene i djevojke koje žive u stvarnom svijetu, a ne u Disneylandu.

Kate T. Parker koje se možda sjećate iz serije fotografija ‘Strong is the new pretty’, doprinijela je fotografijama Grace, 14-godišnje paraolimpijke u usponu koja je preživjela tumor. Također je snimila i nogometnu momčad svoje kćeri.

U svom radu, Parker fotografira djevojke u svim njihovim neurednim, atletskim, snažnim izdanjima – radeći protiv tipične fotografije dragocjene ‘namještene’ djevojke koja sjedi prilično mirno.

No, dok fotografije u ovoj seriji možda neće izgledati kao standardne slike s princezama, prema Parker djevojke na ovim fotografijama imaju mnogo zajedničkog s Disneyevim princezama. “Princeze su veliki uzori, pokazuju snagu, moć i odlučnost”!

‘Princeze mogu izgledati savršeno, biti savršene i imati potpuno sređenu kosu – ali već u sljedećem trenutku mogu se pronaći u borbi s blatom,’ kaže Parker. ‘I to je sasvim u redu. Imamo te proturječnosti unutar sebe i to nije ništa loše. Možete biti ‘muškarača’ i još uvijek brinuti o tome kako izgledate.’

Da bi napravio konkretan doprinos koji osnažuje djevojke, Disney se također udružio s Girl Up, koji rade sa Zakladom UN-a za podršku djevojkama širom svijeta. Od sada do 11. listopada, Disney će donirati 1$ za svaki javnu objavu fotografije označene s hashtagom #DreamBigPrincess, ili bilo koju sličnu objavu na Facebooku, Instagramu i Twitteru, sve do milijun dolara. Da, dobro ste čuli, milijun dolara.